Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Sunday, November 11, 2007

A COLIBRI


Ez a paranyi madar hihetelen zajjal tud elrepulni a fejed mellett. Vasaroltam egy colibri itatot, melybe egy liter vizhez kb. 10 dkg cukrot tettem es felforraltam, mikor kihult beleontottem , es felakasztottam a tornacunkra. Ugy helyeztem el, hogy az ebedloasztalunkrol jol lathato legyen.

Nem is kellett sokaig varnom, megjelentek a kis szines colibrik es szarnyukat turbinakent mozgatva fogyasztottak az edes nedut. Ket nap alatt az itato kiurult, nem tudtam elkepzelni, hogy ezek a csopp madarak ennyit esznek. Egyik este a szurkulet meg a kertben ert es ekkor nagy meglepetesemre azt vettem eszre, hogy nemcsak a colibrik ( hummingbird -ok )jartak ra, hanem a deneverek is szivesen fogyasztjak a kitett taplalekot. Az itatokat most is ujratoltom es tovabb gyonyorkodom szinpompas kosztosaimban.

1 Comments:

Post a Comment

<< Home