Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Monday, January 14, 2008

ERIK A MANDARIN


Csodak csodaja erik a mandarin a kertunkben. Eloszor eszre sem vettem a facskat, mely egy rozoga fadezsaban kokadozott. Aztan kezbe vettem a dolgot, es kiultettem a kertbe, ami nem volt egyszeru, hiszen nagyon koves a talaj, es a facska bar nagyon satnya volt, annal jobban szurtak viszont a tuskei. Egy ev mulva mintha jobb szinben lett volna, de termes semmi. Belevettem magam a citrusok tanulmanyozasaba, mert magyarorszagi "kerteszkedesem" sorant ez kimaradt. Aztan egyszercsak mikor kimentem a kertben csodalatosan finom illat csapott meg a fa roskadozott a pici, illatos hofeher viragoktol. Ez tavaly tavasszal tortent, aztan apro,zold labdacskak jelentek meg rajta, amik lassan noekedtek es a tel kozepen ,decemberben elkeztek sargulni, januarban pedig beerett az illatos, mezedes mandarin, ami a kepen lathato.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home