Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Monday, June 09, 2008

LEVELEZOPARNEREKET KERESNEK GYEREKEK SZLOVAKIABOL.


Én Denver környékén élő magyar anyuka és pedagógus vagyok, és nemrég elindítottam egy (még épülő) web lapot az USA-ban élő magyar gyerekek számára http://www.operencia.net A lapon keresztül megtalált egy szlovákiai magyar tanárnő és kérte, hogy segítsek az osztályának találni levelzőpartnereket. Egyenlőre még csak kettőt találtam, ezért szeretném tágítani a keresési körömet. Ha a Ti környéketeken lenne olyan 7-10 éves gyerek akit érdekelne a levelezés (interneten vagy papíron), kérem továbbítsd levelemet nekik. (Szlovákiában június 27 az utolsó tanítási nap, tehát lenne még idő felvenni velük a kapcsolatot.)

A szlovákia gyerekek írtak magukról egy kis fényképes bemutatkozást amit a web lapon el lehet olvasni: http://www.operencia.net. Itt megtaláljátok azt is, hogy miként lehet beindítani a levelezést.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home