Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Tuesday, September 30, 2008

VÁSÁRLÁS KÖZBEN....

Ma a Walmart-ban vásároltam, ez az áruházlánc, ami Amerika szerte megtalalható. Üzletei sportstadion nagyságúak, árai mérsékeltek, és szinte minden kapható bennük.
A hatalmas áruval megrakott gondolák között bóklászva, egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy a hangszóróból orosz nyelven beszélnek. Valószinü, hogy az eladók között sok az oroszanyanyelvü és ezért szólt az éterből Puskin nyelve, mindesetre elég bizarr volt.

Hónapok óta drágulnak a különböző árucikkek, ma vásárlás közben megéheztem és betértem a Panda Express -be ez önkiszolgáló jellegü gyorsétteremlanc. Ebedem sült rizs fél adag Mandarin csirke,és fél adag Kung Pao csirke volt. Meglepödtem mert az ár a régi megszokott 6 dollar 31 cent volt, itt még nem emelték az árakat.
(Az adagok az europainak a duplája)

Ma átadták a Megyeri Hidat, mely alatt nemrég hajókáztam..Nagyon impozáns. Itt megnézhető
http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/gdisplay?xml=/0809/Megye2008910174058/gallery.xml&rovat=fotoriport

0 Comments:

Post a Comment

<< Home