Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Saturday, July 11, 2009

BUDAPEST, BUDAPEST


P1010660


Már hallottam a Kőleves vendeglőről, és alkalomadtán ki is próbáltam. Az étel valóban finom volt, na de a desszert a macesz flódni, erről csak felsőfokon tudok nyilatkozni. Flódnit már ettem többször is, több helyen , szeretem benne a többféle iz érdekes keveredését. El sem tudtam gondolni, hogy milyen lehet macesz változatban, de ahogy megkóstoltam nagyon izlett ez a különlegesen finom édesség, amelyet a mellékelt képen meg is örökitettem.

http://www.koleves.com/container.php?lang=HUN

0 Comments:

Post a Comment

<< Home