Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Wednesday, September 09, 2009

HAPPY BIRTHDAY TUCSONHUNGARIANS'


Yesterday was my blog's fourth anniversary. Surprisingly, my little toy has grown.
I can see that it has lots of visitors around the world. That makes me very happy and thank you all so very mach for visiting me on tucsonhungarians.blogspot.com


Tegnap volt a blogom fennállásának negyedik évfordulója. A kezdeti aranyos kis játékom mára megnőtt, ezt az egész világról érkező visszajelzésékből tudom.
Ez nagyon boldoggá tesz és köszönöm mindenkinek, aki meglátogatott, olvasott, informaciókkal segitett a tucsonhungarians.blogspot.com-nak.

2 Comments:

  • At 10/02/2009 9:31 PM, Anonymous Nikolett said…

    Szia Paula!
    Balazs Nikolett vagyok, remelem emlekszel ram. Nagyon boldog "blogszulinapot" kivanok, es meg rengeteget, sok latogatoval! Gratulalok hozza! En is keszitettem egy weblapot Arizonarol es rolunk, bar meg csak 3 honapos, hisz csak 5 honapja vagyunk Phoenixben, de azert kezd mar alakulni, nezd meg ha van kedved, en mar ki is tettem a linked ha nem baj!! Puszi!

     
  • At 10/02/2009 9:33 PM, Anonymous Nikolett said…

    Jajj! Elfelejtettem irni, gyonyoru az a torta! Sajat, vagy netrol van?

     

Post a Comment

<< Home