Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Sunday, August 01, 2010

BUDAPEST 2010 JÚLIUS

Mint minden nyáron, ezen  a nyáron  is meglátogattam a családomat Budapesten.
A párás meleg semmiben nem különbözött az arizonai monszun időszaktól, mindkettő embert probáló idojárás.
Iden a következőkre figyeltem fel.
Közlekedés: A tömegközlekedés változatlanul jó. Azt viszont nem nagyon értem , miért nincs beléptetőrendszer a Metróban  mikor ez  már másutt jól bevált.
Miért állnak néha hatan is a jegyet kérve, a lejáratnál vagy a kimenetelnél, olyan kinézetü emberek, akikkel igazán nem szivesen találkoznék egy sötét utcában. Nem hiszem , hogy ez jót tesz az idegenforgalomnak.
Autóközlekedés: Egyenlő az örülettel, most már értem , miért halnak meg korábban az emberek, akik Magyarországon élnek, ilyen vezetési stilus mellett ez egyáltalán  nem csoda!
Árak rémisztőek, drágák.
Az ennivaló még mindig finom ,szerencsére.
Élelmiszer bolt: Itt felmerült bennem a kérdés, van egyáltalán Magyar termék, mert a feliratok nem erről árulkodnak.
A város: Elhanyagolt, piszkos, rendetlen. A villamos sineket felveti a gaz, de még olyan főúton is mint a Bocskai út, térdig érő gaz diszeleg. A HÉV és egyéb közlekedési szerelvények ablakain nem lehet kilátni részben a kosztól, részben a karcolásoktól, az újonnan lefestett épületeket szinte azonnal lefujják a grafitizök. Hogy ennek a javitási költsége a közösből megy az nem izgat senkit, senki nem emel szót ellene,, nincs büntetés és igy  szépen maradnak a balkáni állapotok.
Ferihegy: Miutan leminősitették a repteret, igy Julius 28 án, 4o percet volnam kénytelen várakozni, hogy
csomagjaimat átvilágitsák. A zsúfolt  helyiségben levegő, legkondiciánás nem volt,  kényelmetlenség annál inkább.Két órával korábban értem ki a reptérre, és a két óra avval telt, hogy a csomagjaimait beadtam és leellenőrizték, arra már gondolni sem merek, mi lett volna ha a reptéri busz késett volna.
Hát ennyit hamarjában, remélve, hogy a közeljövőben lesz majd változás ezekben a dolgokban.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home