Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Sunday, November 22, 2009

HÁZI KENYÉR

Click to play this Smilebox collage:
Create your own collage - Powered by Smilebox
Make a Smilebox collage


A kilenc képből álló albumban a képekre külön sorszám szerint kell kattintani.

Sohasem gondoltam volna, hogy valaha kenyeret fogok itthon sütni, de gasztroblogokon láttam, hogy ügyes kezek micsoda pompás kenyereket sütnek és aztán elgondolkoztam, ha más meg tudja csinálni, akkor én miért nem merek belevágni. Természetesen ennek egy jó recept és szemléletes, pontos leirás az alapja.
Szerencsémre rátalaláltam a Füszer és Lélek blogon egy kitünő kenyérreceptre.
Köszönöm Eszternek a finom kenyérreceptet ami itt olvasható http://www.fuszereslelek.hu/2009/11/kacsazsiros-kenyer.html

0 Comments:

Post a Comment

<< Home