Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Friday, December 04, 2009

SZAKÁCSKÖNYVEK

Én imádom olvasni, lapozgatni a szakácskönyveket. Számomra igazi élvezet az amikor, egy szép és jó szakácskönnyvel a hónom alatt bevackolhatom magam a kanapé sarkában, és belevethetem magam a nézegetésbe, olvasásba.
Én is próbáltam ételfotókat késziteni, igy tudom, hogy a szakácskönyvekben szereplő inycsiklandozó ételfotók mögött micsoda nagy munka áll, és az ételt elöször még el is kell késziteni.
Szeretem a gasztroregényeket is,sajnos nem túl sok jóval találkoztam eddig.
A régi szakácskönyveket pedig azért szeretem, mert valamit visszahoznak a múltból,és ha ma a kezébe veszi az ember ezeket, néha mulatságosak ugyanakkor tanulságosak is egyben. Az album cime SZAKÁCSKÖNYVEIM
Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home