Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Thursday, February 25, 2010

MIÉRT JÓ AMERIKÁBAN ÉLNI?

Ma vásárlónapom volt, ilyenkor több üzletet  is felkeresek mire beszerzem a szükséges dolgokat.
Voltam a francia pékségben, vettem virágföldet és egy élelmiszerboltba is eljutottam. Pesze mindezt autóval bonyolitom le, mivel tömegközlekedés , buszjárat csak kevés helyen van Tucsonban.
 Az egyik üzletnél  mikor befejeztem a vásárlást,  a parkolóban lévő  kocsimat úgy elbarikádozta egy mexicói rendszámú hatalmas Chevrolet teherautó hogy mikor ezt megláttam, ijedtemben visszaszaladtam a boltba segitséget kérni.
Az eladónők tétovázás nélkül bemondták a hangosbemondóba, hogy jelentkezzen a kocsi gazdája.
Múltak a percek , nem jeletkezett senki. Kétségbeesett arcomat látva  az egyik eladólány kedvesen  szólt, hogy kövessem és kijött velem a parkolóba.  Kérte üljek be az autóba, húzzam le az ablakot majd ő navigál. Igy is történt, és hála neki ,a két autó közé és mögé  jól beszoritott  vadonatúj autómat jó pár előre-hátra navigációval sikerült épségben kihozni. Boldogan köszöntem meg a segitségét, és eszemben jutott amit nemrég ittjárt budapesti  rokonunk mondott, jó Amerikában  lenni, mert itt az  emberek , jónidulatuak segitőkészek és nagyon barátságosak, annyira, hogy, aki két hetet tölt itt az is észreveszi ezt..Tökéletesen egyetértek vele, hisz én nap mint nap tapasztalom ezt, és ez nagyon jó!

3 Comments:

  • At 3/05/2010 10:13 AM, Blogger Deniska said…

    Egyetertek! Itt meg van a 'customer service' amit szerintem otthon, vagyis Europaba meg hianycikknek szamit. Lehet ezert is boldogabbak talan itt az emberek, nem zsortolodnek annyit egymassal, sokat mosolygunk es egyszeruen talan jobban oda figyelunk a sajat boldogsagunkra is!
    Nem is tudtam hogy Tucson-ba is vannak magyarok amugy, szuper, kb mennyien vagytok?

     
  • At 3/05/2010 12:31 PM, Blogger Magyarkent Arizonaban said…

    Tucsonban elég sok magyar él.Sokan dolgoznak a tucsoni Egyetemen, de mivel nincs senki aki összefogja, igy szervezett klub élet nincsen.
    Pár évvel ezelőtt volt egy probálkozás a Magyar Klubbal, akkor 88-an voltak ott, akit addig sikerült felkutatni.
    Ez aztán abbamaradt.

     
  • At 7/20/2012 5:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Szia . Mi a módja hogy amerikaban letelepedhessek? Mi kell hozza? 17 eves vagyok. Egymagam mennek amerikaba, mert itt magyarorszagon mar nem lehet elni , rosz helyzetben van.

     

Post a Comment

<< Home