Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Sunday, January 31, 2010

OLVASÓI LEVELET KAPTAM

A levél igy szól:

"Óbudáról írom neked ezt a pár elismerő szót. Remélem nem tekinted majd tolakodásnak!
Egy egész napot töltöttem a blogodban, és nem tudtam betelni vele!  Az igényesen összeválogatott képanyag, a szülőhazád iránti tisztelet és szeretet ami, erre a kifogástalan szép blogra jellemző, nem engedi hogy szó nélkül hagyjam, és meg ne köszönjem neked ezt az élményt!
Természetesen holnap is jövök a blogodra, és minden ismerősöm ránavigálom, akiről tudom, hogy szereti az igényes munkát, a Szülőhazáját, és a nagyvilág értékeit!
Szeretettel üdvözöllek, és köszönöm a gondos munkád! Mindazoknak tiszteletem, akik igényességre neveltek, és a szépet, jót, értéket megbecsülni!

Budapest, 2001. január 26.     Cs. Á."
                                                                            Köszönöm szépen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home