Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Monday, March 08, 2010

VADÁLLATOK A HÁZ KÖRÜL

Tegnap éjjel, éppenhogy elhelyezkedtem az ágyban, mikor csörtetést, prüszkölő hangokat és a tornác kövén kopogást hallottam.Megjöttek a javelinák. Csoportosan járják a környéket, megvárva a sötétedést.
Nappal még sohasem láttam őket.
Minden kinti növényt tyúkketrec hálóval vettem körül, de ők mindig megpróbálják ezen keresztül is  kihúzni , megenni a növényeket. A muskátlit különösen kedvelik Az itteni  házakat nem választja el  egymástól  kerités,  a vizmosásokból, ahol élnek estefelé kirajzanak, élelem után kutatva, és ebbe a házak környéke is beleesik. Kisebb termetü, mint az általam ismert otthoni vaddisznó, és ami a furcsa laposabb
Mikor meguntam a zajt, egyszerüen kikopogtam nekik, ők szétrebbentek több irányba, majd újból csoportba tömörülve új célpont felé vették az útjukat.
A cimre kattintva az aláhúzott felirat alatt meghallgatható a hangjuk. Erre kell rakattintani:
Click to hear a variety of Javelina sounds

0 Comments:

Post a Comment

<< Home