Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Sunday, May 30, 2010

CSÖRGŐKIGYÓ

A kora reggeli hüs kertben örömmel rendezgettem a virágjaimat. Örömöm csak addig tartott mig meg nem pillantottam a csörgőkigyót, ami éppen egy gyikot szemel ki reggelijére.
Az általam keltett zajra a kigyó megijedt és elbújt . A gyik megmenekült,  és én pedig jobbnak láttam felfüggeszteni a kerti munkákat, föleg  miután a kép alapján kiderült a csörgőkigyók között is a legveszélyesebbnek itélt western diamondback rattlesnake  volt a látogatónk.
Aztán lett  még folytatás is. Késő délután , ketten mentünk ki a  zárt kerten kivülre , mert valamit muszáj volt megcsinálnunk, amikor evvel végeztünk, én kb 1o centire mentem el , az összegömbölyödött kigyótól, ami ,a nyitott kapun keresztül nemrég hagyhatta el a belső kertet és ami, szinte beleolvadt szineivel a tájba.
Mondanom sem kell, hogy a viz kivert az újabb és most már sokkal  közelibb találkozásra a csörgőkigyóval,de ezeket a találkozásokat tudomásul kell venni, hiszen a minket körülvelő sonorai sivatag lakója ő is.
Miután már többször is előfordult , hogy találkoztan  kigyókkal , igy azt mondhatom, ha  mi nem lépünk fel támadólag, ők sem reagálnak agressziven  és igyekenek kikerülni minket. Azért persze az óvatosság  az nem árt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home