Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Saturday, August 21, 2010

A HAJÓN, öltözködés (15)

A Planetáriumi látogátásunkor megismerkedtünk , ezzel az előadóteremmel , ahol a mennyezeten egy hatalmas kifeszitett hálóból készitett  kupola található, mely forog, és erre vetitik a filmeket. A végeredmény lenyügöző látvány volt.
A hajón napközben  mindenki sortban vagy  kényelmes turistáskodáshoz való holmikban jár, azonban a vacsorához  a hölgyeknek koktél ruha , férfiaknak frakk vagy sötét öltöny dukál
Hogy milyen öltözékben kell este megjelenni ezt mindig az erre külön feltartott TV csatornán volt olvasható, egyéb más tudnivalókkal együtt.
A csomagolásnál sokat törtem a fejem azon, hogy lehet böröndből öltözködni  elegánsan  ráadásul úgy, hogy több hónapi utazási kellékeket is viszünk magunkkal, plusz  nyári és melegholmit egyaránt.
A problémát úgy oldottam meg, hogy bepakoltam egy gyürhetetlen elegáns fekete nadrágot és ehhez választotam esti megjelenésre alkalmas szintén gyürödésmentes felsőrészeket, kiegészitve a magam készittette ékszerekkel. Azt persze nem mondom hogy én voltam a legelegánsabb a hajón , hiszen a csillogó villogó koktélruha költeményekhez nem értem fel, de azt elértem , hogy az öltözékem ha szerényebb mértékben is, de megfelelt a követelményeknek.
Elöször  úgy gondoltuk, hogy felesleges ez a macera, végül azonban igazán  nagyon kellemesen éreztük magunkat a ritkán hordott elegáns ruháinkban.
Akik maradnak a hétköznapok megszokott öltözékénél,azok persze választhatják  a hajón mindig nyitva álló  önkiszolgáló éttermeket,  vacsorájuk elfogyasztására, itt  vacsoraidőben  is megfel a normal ruházat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home