Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Saturday, August 21, 2010

A HAJÓN , délutáni tea (16)

Nem vagyok rajongója a teának, de valamit el kell ismernem az angol tea kitünő.
Aromás, erős,zamatos. Az angolok tejjel isszák én maradtam a normál vátozatlnál, és mondhatom, hogy rákaptam a finom tea izére.
A hajón délutáni teát is felszolgának ehhez egy külön terembe kellett menni, ahol egy órán keresztül számtalan fehér kesztyüs pincér kinálta az apró szendvicseket és a finomabbnál finomabb süteményeket.
Eközben, hol tánczenét, hol lenyügöző hárfa zenét szolgáltattak élőben, úgyhogy unatkozni nem lehetett.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home