Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Wednesday, October 06, 2010

BRÜSSZEL, EGYÉNI ÉSZREVÉTELEK (56)

Az  első nap, amikor átjöttünk Angliából Brüsszelbe, két dolog tűnt fel kis szemlélődés után.
Az első, hogy a középkorú férfiaknak itt van haja, amiből adódik, hogy az angliai férfiak  előszeretettel borotválják a fejük búbját,cseppet sem törődve, hogy némelyik ettől rémisztően néz ki, a másik pedig, hogy a belga nők kistermetüek és  filigránok, ellentétben a hatalmasra hízott fiatal angol nőkhöz képest. Az angol divathoz képest a belga visszafogottabb és elegánsabb.
Az ételek Belgiumban  franciásak, könnyűek és jóizüek. A kenyerek és pék sütemények tekintetében   is egyértelműen a belga a nyerőbb.
A fürdőszobák összehasonlításában csak egy, vagyis a brüsszeli szállodai tapasztalataimra alapozhatok, az angliai ,walesi  fürdőszobának nevezett tákolmányok, nehezen kezelhető fürdőszobai felszerelések után a brüsszeli maga volt a megváltás.
Angliában, miután az angol éttermi ételeket már csak vég szükségben voltunk hajlandók megenni, így a Mark and Spencer élelmiszer üzletében szereztem be az ebédrevaló szendvicsünket.Itt bő választékot, jó árakat  találtam.
Aztán Brüsszelben betértem egy Delhaize boltba és innentől kezdve ide jártam vásárolni. Nagyon jó minőségű, igazán finom, mindig friss élelmiszereik, zöldségeik, friss erőt adtak nekünk  a sziget országban igen gyakran elfogyasztott unalmas szendvicsek után.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home