Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Monday, December 20, 2010

VISSZAÚT, BEHAJÓZÁS ( 78 )

Csak  a hajó egy része fér bele a fényképezőgépbe
A Southamptoni pihenő nap után , másnap a reggeli után összepakoltuk a holmikat. Taxit hívtunk ( ismét megállapítottam, hogy az angol  taxiknak nincs párja, rakodótér és kényelem szempontjából ) és irány a hajókikötő.
Rövidesen  megérkeztünk és a  szikrázó napfényben megláttuk a hajót, amint méltóságteljes  nagyságával uralta a kikötőt. Pazar látvány volt.
Csomagjainkat leadtuk, az erre kijelölt helyen, előtte,  rátettük a az interneten küldött , és általunk kinyomtatott jeleket, aztán  bementünk az épületbe, hogy megkezdjük a beszállást.
Útlevél ellenőrzés után megkaptuk a szoba kártyánkat., átestünk a ellenőrzésen cipőlevétel, biztonsági fotó készítés, átvilágítás.
Aztán várakozás következett, míg szólitottak minket és  beszállhatunk, hogy birtokba vegyük  hatodik emeleti kabinunkat, a C traktusban.
Az idefele úton a beszállásunknál  már a kabin ajtaja előtt sorakoztak csomagjaink, most viszont nem láttuk őket.
Bejelentettük, hogy nem érkeztek meg a holmijaink, Megnyugtattak minket van még idő, majd előkerülnek. Elmentünk hát ebédelni, megittunk egy kávét , kimentünk a deckre sétálni, a szép, de kicsit hüvős időben, a bőröndök még sehol.Ekkor délután már 2 óra fele lehetett. Telt múlt az idő , míg végre megérkezett férjem csomagja, az enyém pedig nem.

Southampton kikotő
A hajó közben elindult és már be is sötétedett.  Közben kétszer is telefonáltak, hogy  milyen volt a csomagom, mert tényleg nem találják. Na már csak ez hiányzott! Elkezdtem tényleg aggódni.
Aztán eszembe jutott, hogy az utazásunk alatt folyamatosan fényképeztem, hátha a laptopomon van olyan fotó, ami az  útazótáskámat mutatja. . Így is lett találtam  használható fotót, amit megmutattunk a szoba -pincérnek, aki aztán hat óra fele végre meghozta az úticsomagomat.
Vacsora után megittuk a  kabinunkba kikészített pezsgőt, ami most duplán jól esett az átélt izgalmak után.

Click to play this Smilebox collage
Create your own collage - Powered by Smilebox
This free picture collage customized with Smilebox