Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Friday, December 17, 2010

IRÁNY BUDAPEST ( 70 )

Október 12-én  ismét utaztunk a bécsi  Westbahnhofról.

Napsütésben vártunk a vonatot, ami Budapestre indult. Míg vonatunk megérkezett ,körbe néztünk és egy nagyon szép magyar mozdonyt vettem észre.
Annyira tetszett, hogy le is fotóztam, mert méltó Széchenyi emlékére.

Az ötlet jó és én úgy folytatnám  hogy pld. nagy magyar tudósok képeit tenném a külföldre járó magyar vonatokra
szerencsénkre jó sok mozdonyra való nagyságunk van, aki megérdemelné ezt.

Nemsokára  beérkezett  a vonatunk is, és mi elfoglaltuk a helyünket. A délutáni órákban pedig némi késéssel, de rendben megérkeztünk a Keleti pályaudvarra.
Kiszálltunk és még fel sem ócsudtunk, mikor taxisok serege vett minket körül., és minden erőnket be kellett vetnünk, hogy lerázzuk az erőszakoskodó taxisokat, akikkel akkor sem utaztam volna, ha gyalog kellett volna szállás helyünkre menni. Itthon vagyunk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home