Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Saturday, September 04, 2010

NAGY BRITANNIA, WALES (28)

Vettünk egy, négy egésznapos vonat és buszutazásra való bérletet,és irány a walesi  Holyhead.
Én most jártam elöször Walesben és átadtam magam az új táj befogadásának. Kanyargós folyók,
hegyek, elképesztően szép zöld legelők izlésesen elhelyezett birkákkal, kimondhatatlan nevü vonatmegálokkal , ezt láttam elöször Walesből.
Holyhead egy hatalmas tengeri kikötő, innen indulnak a hajók Irország felé. Egy szép modern hidon át feljutottunk a városba és egy kicsit elsétálgattunk , megebédeltünk majd búcsút vettünk  Holyheadtól..( katt a cimre)
Visszamentünk a pályaudvarra, és  folytattuk utunkat és Llandudno városnál kiszálltunk.
                                            
A pályaudvar ha annak lehet nevezni ,vetekedhetett volna a kőbánya alsó- alsóival, annyira elhanyagolt, rendetlen volt. Túl tettük magunkat a dolgon és besétáltunk a városba, mely az állomástól pár percre volt. Azán megpillantottuk Llandundo partszakaszát, és ezzel el is dölt, hol fogunk az elkövetkezendő napokban lakni. Visszautaztunk Chesterbe, hogy másnap összecsomagoljunk
Walesi partok Llandundo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home