Tucson Hungarians

Arizonáról, ahol élek. Magyarországról, Budapestről, ahol eddig éltem, valamint, azokról a dolgokról, amik érdekelnek, magam és talán mások szórakoztatására. Levélcim;tucsonhungarians@yahoo.com

Tuesday, September 07, 2010

WALES, BANGOR (33)

Az Ir tenger napfényben, Llandundo
Az első nap, amit a walesi Llandundoban töltöttünk napsütéses volt. A tenger csodálatos kék szinben pompázott, egyetlen hullám sem volt rajta , a viz szine szikrázott a rásütött napsugártól. Azt hittük ez az idili állapot tartós lesz, de nem igy történt. Másnap arra ébredtünk, hogy a szél tépázza az ablakunkat, és amikor kinéztünk az ablakon elöször nem sokat láttunk a vihartól, aztán észrevettük, hogy az elöttünk elterülő tenger
partja tele van zöld tengeri növényekkel, melyet a vihar hozott ki a vizből.
Kihasználva az rossz időt elkezdtem az útiélményeimet irni, és örültem, hogy igy behozom a lemaradásomat, másrészt meg elkezdtem aggódni, mi lesz ha ez a rossz idő tartós lesz. Szerencsére nem igy történt.  Az eső , a szél, a vihar nemsokra távozott, és délutánra csodálatos idő lett. Ennek nagyon örültönk, viszont programcsináláshoz más késő volt, igy kimentünk a llandundoi 7oo méter hosszú mólóra s egy jót sétáltunk a most már ismét verőfényes parton.
Másnap korán buszra pattantunk. Egy hátizsákkal könnyü utazni, de mivel nekünk több csomagunk van, azokat a hotelben hátrahagyva indultunk a közeli Conwy várának felfedezésére.
Hogy ez nem igy történt az nem a mi hibánk volt.
Llandundo főterén felszálltunk egy buszra ( négynapos béretünk Wales területére, buszra, vonatra szólt )
Megkérdeztük a buszvezetőtt megy- e a busz a közeli Conwyba. Válasz határozott igen volt, és igy helyet
foglaltunk a buszon.
Az ablakon keresztül figyeltük a gyönyörü walesi tájat, amikor arra lettünk figyelmesek, hogy valahol máshol járunk és végül a szintén walesi Bangorba álltunk meg. Kérdésünkre, hogy miért mondott rossz információt
a vezető, megvonta vállat és az mondta ok, ezzel számára elintézettnek tekintette az ügyet, és rálépett a gázra. Mi gyorsan leszálltunk a buszról, mielőtt megint elvinne valahova, ahova nem akarunk menni és
Főutca Bangor
Bangor felfedezésére indultunk. Mivel erre nem készültünk fel előre, igy nem nagyon tudtuk, mit érdemes Bangorból felfedezni, de elindultunk várost nézni.